Toplanın analar ve ana adaylarıııııığ, size ihtiyacım var. 😂
Şimdi bir şey soracağım bugun itibariyle 34+1im,
3-5 gündür şey yaşıyorum, her gün mutlaka oluyor çoğunlukla geceleri başlıyor, böyle belimden ince ince Bi sızı ağrı şeklinde giriyor sonra tüm belime ordan yavaşca kasıklarıma ve kalçama doğru yayılıyor göbeğimde taş gibi kesiliyor, ya böyle tuhaf bişey çünkü giren ağrı sıcacık 😂 Gerçekten de adet olduğumla ağrının tıpa tıp aynısı belimde oluşan ağrı, ama kasığıma doğru yayılması biraz zorluyor beni 😂 Nasıl desem sanki belinizden inde bir tel sokuyorlar ama incecik, öyle bir ağrı hissediyorsunuz, her gün mutlaka oluyor %95 geceleri, ve 10 dakika falan sürüyor. Sorum şu ki, bunlar artık yalancı doğum sancı ve kasılmalarımı? Yani tecrübeliler falan Bi el atsın bilenler falan 😂 Doğum başladığı zamanda bunların biraz daha şiddetlisini ve düzenlisini mi hissedeceğim? Cidden merak ediyorum 😂 Eşim de yazık korkuyor bunlar doğum da olmuyor mu senin niye belinden ağrı giriyor senin niye karnın kasılıyor diyor 😂😂