Zhdsngz tşkr edrm Allah razı olsun ama kasma falan gerçekten yoktu kendimi hiç kasmadım ebenin doktor gibi birşey söylemesi kötü oyüzden yani rahmin geride diyor doktorum bunun mümkün olmadığını söyledi rahmin geride olsa ben sana söylerdim dedi bazı ebelerde çok gaddar