strangelove Bu ara kramp sorunum arttı deyince doktor magnezyum ilacıma ek Magnorm 365 verdi ama başladığı günden beri inanılmaz bir ishal yaptı. Prospektüste aç karna alınınca ishal yapabileceği söylenmiş ama aç karna almıyorum. Bu ilaç gebelikte yaygın verildiği için belki denk gelir diye soruyorum: siz Magnorm’u yemekle beraber mi alıyorsunuz? Aynı yan etkiyi gösteriyor mu?
Eda_zafer_1 strangelove doktorum bana da verdi kahvaltıdan sonra kullandım 1 2 kere sonra bıraktım miğdemi bulandırıyor içeçek tarzı ilaçlar onun yerine soda tüketiyorum o da agrılarıma kramplarıma iyi geliyor muz da çok iyi geldiği soylenılıo.
MehZey strangelove ben sabah Ferro sanol öğlen decavit akşam yemekten sonra da magnorm kullanıyorum metebolizmamin hizlandigini hissediyorum bu ilaçlarla
_Koncuy_ strangelove doktorun bana akşam yatmadan önce iç dedi öyle kullanıyorum bende. İki kere kullandım daha
-Minnaklarin-annesi- strangelove benim de ağrılarım için vermişti doktor 5. Günün sonunda bütün vücudumda kaşıntı yaptı bıraktım bırakınca geçti
strangelove Eda_zafer_1 Ben de bu 5ten sonra kullanmam bir daha, muz soda gitmek daha iyi sanırım. Mahvetti bünyeyi 😀
MehZey strangelove en büyük etkiyi hangisi gösteriyor bilmiyorum ama tam ishal değil ama düzenli olarak WC ye çıkıyorum genelde gebelik öncesi kabızlık şikayetim vardı gebeliğin ilk ayında da oldu yani bu ilaçlar bana iyi geldi en azından kabızlık şikayetim yok yediğim midemde kalıp beni rahatsız etmiyor
-Minnaklarin-annesi- Birde ishal yapmaması için yemekten hemen sonra içmem gerektiğini söyledi doktorum ishal konusunda sıkıntı yaşamadım
Prenses39 strangelove ben magnorm kullandım hiç sıkıntı yoktu yan etkisi olmadı o bitince doktor tekrar yazdı bu sefer farklı bir magnezyum yazmış toz şeklinde bir kaç kullandım onu da sıkıntı yoktu ama sonradan ishal yapmaya başladı bırakınca ishal de geçti
strangelove Arinna 3 gündür haşat etti beni, kullanım süresi zaten 5 günmüş, bugün daha da kötü olmazsa iki gün daha sabretsem mi diye düşünüyorum 🤔
esrAlp strangelove bende kabızlık için magnezyum ilacı kullanıyorum hapı sabah aç karna toz suya karışan akşam tok şekilde
strangelove Bende kabızlık yoktu, üstüne bir de mag norm ishal yaptı sanırım. 5 gün kullanılacağı yazıyor 3teyim, dişimi sıkıp devam etsem mi bilemedim 😔
MehZey strangelove özel hastaneye gidiyorsanız doktorunuza sorun umarım bı sıkıntı yoktur 😊 Gün içinde çok su tüketiyor musunuz
_Koncuy_ strangelove Hayır günde bir defa içiyorum ben, doktor öyle söyledi eczcı da günde bir tok karnına yazmış üzerine
Arinna strangelove Hm doktoruna bir danış canım. Magnorm ben 2 ay kullanmıştım. Doktor başta ishal yapabilir demişti bana ama. Doktoruna danışmakta fayda var
strangelove MehZey Özel hastane ama ishal oldum doktor diye de aramak istemedim 😀 Biliyorum aramak lazım aslında. Su çok tüketiyorum, 3 litreyi geçiyordur.
MehZey strangelove yok canım şahsi numarası ise mesaj bırakın yada arayın yani ne olucak sonuçta sıvı kaybı iyi degil 😃 ben su tüketmiyorum diye tam anlamıyla ishal olmadım belki de günlük 1.5 litreyi bulmuyordur içemiyorum maalesef ondan kaynaklı da olabilir çok fazla sıvı alıyorsunuz buda haliyle kakayi yumuşatir