Ozgee35 Haftada ilk defa mide yanması mide ekşimesi yaşıyorum normal mi?yoksa gün içinde yediklerimle mi alakalı ya da uyuduğum için mi oluyor çok rahatsız edici
Eda_zafer_1 Ozgee35 genelde yaşanıyor bu haftalardan sonra bende 33+1 deyim canım gece gündüz yasıyorum o sorunu malesef soğuk süt biraz iyi geliyor elma da iyi geliyor diye duydum.
oglusum1510 Ozgee35 şanslısın bile bazılarında 17. Haftada başlıyor senin 30a kadar olmadıysa süper 😂 yediklerinde öok etkiliyor baharatlı salçalı acı şeyler yediysen omdan olur bide sucuk vs yapıyor