Kızlar 12+3 hamileyim karnım bi kaç gündür kaşınıyor kaşımamaya çalışıyorum ama illa ki elim gidiyor. Postlarda görüyorum kaşınmaya başlayınca çatlak oluşumu başlıyormuş 😐 Kakao yağı,Hindistan cevizi yağı falan işe yarıyormuş sizce hangisini alayım bi yardımcı olur musunuz nemlendirici falan kullanmıyorum. Bugün almayı düşünüyorum sizce ne alsam