Nagihan88 Aslihan2 benimde o haftalarda oyleydi uykudan uyaniyodum sancidan rahim buyudugu icin ve bebek yerlestigi icin oluyormus geciyor korkmayin
Cagemeg Aslihan2 Çok dayanılmaz olursa doktoruna görün canım. Ama bende 9 haftamızın sonuna kadar o kasık ağrılarını çektim. Şu an 11 haftalığız ve gayet normale döndüm. Sanki 9 aylıkmış gibi yatakta dönmekte bile çok zorlanıyordum. Şu an iyiyim.
Aslihan2 Cagemeg evet bazen bendede oluyor dönmekte cok zorlanıyorum icim rahatladı demekki normalmiş insallah bebegimin kalbi atıyordur atmaya baslamasa göğüs ağrım falan olmazdı diyorum ama bilmiyorum 🙏
Cagemeg Aslihan2 off heleki o gögüs ağrısından yatıp kalkmak işkence gibiydi. Şu an ondanda eser kalmadı. Seninde geçer birazcık sabredicez mecbur 😊 kalp atışı için daha erken herşey yolundadır sen ye iç bebeğine can olsun gerisini düşünme.