1anne1 Merhabalar konuyla ilgili araştırma yaparken denk geldim. Sonucunuz ne oldu aceba? Bnmde fetal dna pozitif geldi amniyosentez olacağım
iremg35_ Alone peki sağlık durumu nasıl ben down sendromuna üzülmedim pek fakat sağlık sorunundan endişe ediyorum detaylı ultrason da belli oluyoru kalbinde sorun olup olmadığı? Ve fetal DNA sonucunuz yüzde kaç pozitif acaba bende muhtemelen trizomi 21 %3 yazıyor
Alone iremg35_ yüzde yazmaz ki o oran kandaki bebeğin dna oranıdır büyük ihtimalle. Ya risksiz yazar ya da yüksek riskli yazar. Benimki yüksek riskliydi. Herhangi bir sağlık sorunu yok. Detaylı ultrasonda da sağlık sorunu olmadığı görünüyordu zaten
iremg35_ Alone benimde 12. Hafta da detaylı da herşeyi normaldi 8 ocakta perinatoloğta randevum var bakalım orada ne dicekler şuan 16+3 haftalık, evet bende %3 yazıyor dediğiniz gibi DNA oranı sanırım. Sağlıklı olsun da tek dileğim o şuan
iremg35_ Alone sizin DNA oranı kaçtı çünkü bazıları %4 üstü kesin sonuç diyorlar %4 altı riskli grubuna giriyormuş sadece ama kesin tanı için amniyosentez falan öneriyorlar mis ben yaptırmıcam onu
Alone iremg35_ hatırlamıyorum canım inan 3 seneyi geçti çünkü. Ben amniyosentez de yaptırmıştım. Onda da çıkmıştı zaten