kızlar 33+5teyim iki gündür hafif beyaz akıntım vardı dün geceden beri uykumu bölen kalça ağrım var kramp sandım esniyorum egzersiz yapıyorum ama gecmiyor sabah sarı akışkan bir akıntı geldi sildikçe arttı suan ağrım dayanılır türden devam ediyor doktorumu aradım gel nst gir acıklıga bakalım dedi cok korkuyorum basına gelen birsey olmayan varmı?