Hsynry Bebeğim çapraz duruyor tam dik kanala inecek şekilde değil donermi bebek benm gibi olan varmı ? 37+4 um
Seymaa_ Bende 37+4 benimde hiç dönmedi şimdiye kadar dün gittim doktora bu saatten sonra biraz zor gibi dedi üzüldüm,ama kısmet bakalım haftaya tekrar gideceğim
Hsynry Bnm kide başı aşağıda ama sol tarafmda başı çapraz böyle kalırsa 39 .haftaya kadar bekleriz girmezse kanala sezeryan olur mecbur dedi doktrm