Gunesana Kizlaaar merhaba bugün kızımın odası geldi kuruldu . Hali bakıyordum. Hali vagonu fiyat olarak uygun görüntüsü de güzel . Daha önce alan kullanan var mi
Yakamoz__gul Gunesana merhaba kaça yaptırdınız. Bende allessiahome dan yaptiriyorum bakalım nasıl gelecek. Muadillerinden daha kalındır falan diyor. 150×200 ölçüyü 275 e yapıyorlar bizim