Slm kızlar 40+1.hafttqnn sonlarındayım saat 1.30gibi nişanım geldi ama ben kanamam var sandım doktora gittim .Ewe geldikten sonra biraz daha regli kanı gibi oldu acaba korkulacak bişey var mı şimdide hafif sancılarım geliyor dua edin umarım melegim gelşyordur her an dogum yapabilirim 🤲🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹