Arkadaşlar 38+6’yim bütün kontroller yapıldı normal doğuma Elverisli olduğum söylendi ancak bebisim kanal girmemiş haftaya 40.hafta doluyor hiç böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu? Agrilarim var karnımın alt kısmı hele gün sonunda artık yürümekte zorlaniyorum ancak ne leke ne suyumun gelmesi başka birsey yok. Yorumlarınızı merak ettim