Arkadaşlar olumsuz şeyler anlatmayı sevmiyorum özellikle hamilelere . Ben duyunca etkileniyorum çünkü . Ama iş arkadaşım doğum yaptı medicalpark kaynarcada memnun kaldı yalan yok . Ama ısrarla ona orda yapmamasını söylemiştim neden diyeceksiniz yeni bir hastane olduğu için düzeni henüz oturmamıştır diye düşünüyordum ki öyle de olmuş. Bebekler doğar doğmaz K vitamini ve hepatit b aşısı yapılırmış bende 38 haftalık hamileyim bilmiyordum . Ama medicalpark hiç bir bebeğine bu zamana kadar K bitamini aşısı yapmıyormuş. Bebek şuan iyi durumda değil bu aşıyı vurulmadığu için . Durumunu anlatmak istemiyorum ki kimse etkilenmesin . Bende başka bir hastanede doğum yapacağım inş. Doktoruma sordum k vitamini aşısı yapıyormusunuz diye heralde dedi doğar doğmaz her hastane bebeğe bu aşıyı yapar . Sezim bu hastane yapmamış bebek iyi değil hemde 3 aylık daha bu bebek nasıl olur dedi doktorum çok şaşırdı . Mefixalparkta doğum yapmaya hala kararlıysanız doktorunuza ısrarla hangi aşıları bebeğe yapacaklarını sorun