Ozlm4452 Merhaba arkadaşlar 2 aylık kardeşimin kızı var çok gazlı çok ağlıyor 2 gündür de hiçbirsey yemiyor içmiyor meme yi tutmuyor mama yemiyor sürekli ağlıyor ne yapmalı nasıl yedirmeli açlıktan ağlıyor ama tutmuyor