Sumeyyayildiz yüksek tansiyon ödem idrarda protein kaçağı canım bunlar varsa gebelik zehirlenmesi ama en önmli belirtisi protein kacagı ben 37 haftalıkken doğum yapmıştm 6 ay kusmuştm ilk gebelim çok zordu sonra birden yüksek tansiyon cıktı 12 8 13 8 takip altındaydım sonra idrarda protein kaçagı çıktı hemen yatışım yapıldı doğum falan derken kızım 5 yaşında şimdi Elhamdülillah 22+1 haftalık ikinci kızıma hamileyim