Sirinanne
iyim kuzum 🤭 Çok sevindim güzel haberlerine ne güzel maşallahh🧿 Rabbim sağlıkla sıhhatle atlatmayı nasip etsin inşallah.
Bende iyim 1 aydır Ankarada idim ailemle, geçen çarşamba vardı Aylin hoca ile kontrolümüz. Suyu filan iyi dedi, kilosu güzel dedi, baş, ömür ilik kalp kapaklarını filan baktı hepsi güzel. 3.tarama test haftamızdı ama yaptır filan demedi hiç, direk 21 haftada Cihat hoca ile dataylı istedi. Bende seni sonuçlardan sonra göreceğim dedi artık doğum planlarımızı ayarlayacağız dedi. Biz bayağı büyüdük ya benim göbüş filan çıktı 🤭
Kilomda hamile kaldığım kiloya geri döndüm, almamaya dikkat ediyorum, nasılsa son 3 ay deli gibi alacağım. 🤣🤣