Merhabalar eşimle benim kan uyuşmazlığımız var 8 haftalık hamileyim geçen haftalarda kanamam olduğu için indirekt coombos testİni yaptırıp aşı oldum testte sonuç negatif çıktı çıkması gereken oydu zaten daha sonra genel herşeyime baktırmam için doktorum tahliller istedi bu tahlillerin içinde yine bu indirektede bakıldı fakat burda sonuç pozitif çıktı doktorum aşıdan dolayı pozitif çıkmıştır dedi ve tekrardan dün yine aynı test için kan verdim sonucu bekliyorum benim gibi aynı durumu yaşayan yada bilgisi olan varmı acaba