htckynk benimde biri 4.3 biri 5 ama benim doktoruma sorsan sınırda perinatoloğa yönlendirdi beni ama gitmedim daha kötü bişey duysam hamileliği zehir ederim kendime diye 😭 birde daha kötüsü olsa bile anne karnında tedavisi yok zaten dua etmekten başka elimden bişey gelmiyo 🙏🏻