Mizgin2020 valla canım biraz zorvoldu ikimiz de zor atlattık hep ağlatdım eşim de ben de kafayı yemek üzereydim etraf baskısından bıkmıştık çizimde 2. Yılla yakın oldu işte stres i söyle yendik dedim doktorun yanında daha uğraşmam oldu oldu olmadı peşinden daha kosamam dedi bebek işlerine bıraktık eşinle kafada bitirdik işte canımm valls öyle dedik attık kafamız artık rahattı