Merhaba hanımlar 5 günlük adet gecikmem sonucunda bu sabah akıntıyla beraber kan gelmiş hemen acile gittik belki gebelik vardır bi sorun olmuştur beta hcg yi ölçtürelim diye adet veya düşük riskinden dolayı emin olmak için gittim.Test sonucunda hcg <1.20 diyor hemşire bunda büyüktür işareti var 3 hafta sonra gelin belki gebelik vardır dedi 15 temmuzdan dolayı sonucları gösterecek bi doktorda bulamadık yardımcı olursanız çok sevinirim