Eşim demişti ilk başlarda gül olsun diye ben yok biraz daha duralım başka isimler bakalım demiştim doğumada az kaldı artık koymamız lazımdı dün akşam telefonum çaldı öğrencim aradı daha 5 yaşında özlemiş aramış öğretmenim kızınızın ismini koydunuzmu diye muhabbet geçti yok dedim daha koyamadık direk gül olsun bence dedi ben şok oldum ve eşimde öyle telefon hoparlördeydi sonra dedik bundada vardır bir hayır gül olsun kızımızın ismi 😊❤