Sermec27 ozgeaa canım ben bebeğimi kaybettim giyemedim lohusa kıyafetini kaldırdım kusura bakma su an resmi atamıycam o yüzden 😔
ozgeaa Sermec27 benimde öncesi kalbi durmuştu 2 aylıkken o yüzden bu hamileliğimde korkuyorum 33 haftalık olduk Her an bişe olacak diye korkuyorum
Sermec27 ozgeaa Allah sana bağışlasın evladını canım kötüyü cagırma inşallah Allahın izniyle kavusursun bebeğine ama herkesin imtihanı farklıdır benım de imtihanım buymuş rabbim gecenlerden eylesin inşallah rabbim tekrardan nasıp eder inşallah 🤲