Samiraa haftan küçük olduğu için illa soluna yatman gerekmiyor.Her pozisyonda yatabilirsin.En azından doktorumun bana söylediği buydu.ani hareketlerden de kaçınmalısın yüksek yere uzanma 2 kilo bişey bile kaldırma.Artık çevrendekiler seni idare edecekler bir şekilde, en çokta eşin.
- Trimester de rahat edeceksin zaten Allah ın izniyle az daha sık dişini