nursentlk İzmitli anneler İzmitte hangi bebek mağazalarını tercih ettiniz ve ebebek hangi avm de daha çok çeşit bulunduruyor ?
Aysiscim Ben 41 avm’dekinde çok bir şey bulamadım. Symbol’de kıyafet vs. çeşidi daha fazla. 41’deki çok dağınık
Aysiscim nursentlk iç zıbın aramıştık da bulamamıştık biz de. Geçen symbol’de buldum. Kıyafet vs. için gideceksen outlet center’da lcw outlete bakmanı tavsiye ederim. Ben battaniye, müslin,nevresimi ve tulumları ordan daha uyguna aldım. ☺️