Razis1 canım ben şehir hastanesinde sefa arlıere gidiyordum çok iyiydi çok memnundum fakat vürüs çıkınca orasıda virüslü hastaların oldugu yer olunca bırakmak zorunda kaldım gün bile almıştık doktoruma göre ayarlamışdık dogumu ama maalesef vürüs yüzüne kısmet olmadı tavsiye üzerine özel algomed hastanesine özgür beye gittim konuşdum 2 ci gitmemde dogum oldu zaten çok iyi çok ilgiliydi ve hastası olmamama ragmen dogumuda gercekleştirdi çok memnun kaldım eger tayinimiz çıkmazsa tekrar hamile kalırsam ona gidicem direk