Ben başta hindistan cevizi yağı kullandım kaşıntı oldu, bebek yağ kullandım kaşıntı devam etti hata cildim çok kötü oldu. En son Liearac aldım, sabah işe gitmeden onu sürüyorum, yağlı iz bırakmıyor. Gece yatmadan ve hafta sonu sabah gece yaptığım yağ karışımı sürüyorum: kakao yağ, avokado yağ ve badem yağ. 33teyim henüz çatlak yok, kaşıntı da yok.