Demet_38 hemen gitme güzelim bende iki gün önce doğum yaptım suyum geldiği için ve sırf eşimin acelesi yüzünden hastaneye erken gitmek zorunda kaldım tam 9 saat suni sancıya bağlı kaldım eğer sancın sıklaşırsa git en azından açıklığınla gidersin baktın sancı yok o zaman git direk Rabbim bir avazda doğum nasip etsin hayırlısıyla kucağına al inşallah canım benim Rabbim kolaylık versin