Aydnmrvv Merhaba hamişler ben 36+2 deyim şu an. Ama karnım hala yukarda. Doğum yakınken karnın aşağıya iner diyorlardı ama asla inmedi . Sizlerin indi mi ?
Aydnmrvv Ben de hala midemde hissediyorum . Tedirgin oldum acaba inmesi gerekiyor mu die. Peki inmezse bu sezeryan olmak için bi sebep oluşturur mu ?