Skran Merhaba 21 haftalık hamıleyım sabaha detaylı ultrosana gırıcem karnında mı bakılıyor yoksa asagıdan kameramı sokuyorlar bılgınız varmı kızlar🙏🏻
Sevdaleo Skran Bende 20. Haftaligim yarin bende girecegim ins guzel sonuclar aliriz bebislerimizin sagligi yerinde olur🙏🏻🥰
Naren1 Skran karının dan bakıyorlar renkli ulturason ile ciğerlerine kadar bakıyolar çok güzel bi duygu ben hiç çıkmak istemedim 😅
Skran ayazmoms41 yuzunden çok organları olcttu kafasına baktı burnuna yuzunu tam göremedim malesef ama ayakları parmakları bal gıbı dı ekranı ısırmak ıstedım😋😊
SevgiSusam Bende bugün girdim detaylıya bebeğim aşağıdaymış suyu sınırın çok altındaymış takibe aldılar. Bebeğin hiç bir sağlık sorunu yok çok şükür hayırlı haberler duyun inşallah
Skran SevgiSusam amın ınslah sizde hayırlı haberler duyun suyu ıcın de bol bol havuc suyu iç çok ıyı gelıyor 🙏🏻