gizemozluabes Merhaba Güzel Anneler, Hep sizleri okuyarak geçirdim sürecimi. Allah’ın izniyle yarın bebeğime kavuşuyorum.. Umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi :)
Bktbll gizemozluabes amin canım inşallah hepimiz alırız kucagımıza bebişlerimizi inşallah kolay doğum süreci geçirisin rabbim yardımcın olsun bişey sormak istiyorum neye göre 37 haftada doğum yapacaksınız acaba
busrakomurcu1 Allahım sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 darısı zamanı geldiğinde başıma🤲
gizemozluabes Bktbll 2 Hafta önce gıda zehirlenmesi olduğum için bebeğin gelişiminde biraz yavaşlama söz konusuydu o yüzden daha fazla beklemeye gerek duymadı doktorumuz. Doğduğunda daha iyi beslenip gelişebileceğini düşünüyorlar.. inşallah sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz bebişlerimizi :)
gizemozluabes Hulyafuat 2 Hafta önce zehirlendiğim için bebeğin gelişiminde biraz yavaşlama söz konusuydu o yüzden daha fazla beklemeye gerek duymadılar. Doğduğunda daha iyi beslenip gelişebileceğini düşünüyorlar canım :) Allah’ın izniyle hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi şimdi son tetkiklerim yapıldı birazdan doğuma iniyorum :) Hepinizden dualar bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Deebg gizemozluabes sağsalim alırsın kucağına bebeğini inşallah canım bende 37 haftalık hamileyim gebelik zehirlenmesi geçiriyorum cuma günü sezeryana alalım dedi doktor bebeğinin kilosu nasıl