Kizlar karnımda kaşıntı var öyle tatlı kaşınıyorki anlatamam doktor alt ye bakalim dedi normal çıktı gebelik kolestazi denilen bir rahatsızlık geçiriyo olabilirim doktor değil gibi dedi ama mesajla sadece tanı koydu aranızda bu rahtsızlıga yakalan yada bu sekilde kaşıntısı olan böle minik minik su dolu kabarcıkları olan varmi?