Emren Selam hanımlar aranızda gebelik kolestaZı olan tedaviye başlanan varmı 🙁 bugun değerlerim bir tık yüksek çıktı ilaca başladık 32. Haftamızdayız
Yagizkerem Emren benim de 33. haftada alp değerim yüksek çıkmıştı sonraki haftalarda kendiliğinden düşmüş şükür
Yagizkerem Emren hayır canım ilaç kullanacak kadar yükselmemişti ama kaşıntım bir hafta falan devam etti sonra geçti seninki geçmiyorsa doktor ona göre ilaç verir
Emren Yagizkerem ilaca başladık bakalm sonuç ne olıcak benmde değerler çok yüksek değil ama kaşntı çok