Fuzuli Sezeryan olanlar veya normal doğum yapanlar sizce hangi doğum şekline hangi tip lohusa takımı alınmalı ?
Urasbaby Fuzuli sanırım elbıse daha rahat olır sonda takılıyor fılan derken onu dugmeli al ama alorsan emzırmek ıcın rahat
Merii33 Fuzuli hem gecelik aldım hemde pijama takımı ikiside önden düğmeli henüz doğurmadım ama doğum yapan arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım 🙏
rabiabzdmr Kesinlikle gecelik muayene olurken ve lavobada çok rahat oluyor hemen yukarı kaldırıyorsunuz ve pis yerlere falan değmiyor
Fuzuli İki adet gecelik aldım ama sezeryan olursan diye bir takım da pijama al dediler dikiş yerlerine bakmaya gelirler bacakların görünmez Açarken diye
Deleted5544 ameliyattan ilk cıktığınızda gecelik, sonda cıkıp alttan muayene yapıldıktan sonra ise pijama giydim cok rahat ettim
HandeNur22 Bende nasipse sezeryan olucam gecelik li 3 lu takimlardan aldim hem pijama var hem gecelik ama elbiseyi giymeyi dusunuyorum daha rahat ediliyormus