Hamileliğimin ilk haftalarında hatta aylarında bendede çok vardı çatlayacak gibi oluyor insan çok zor… benim doktorum iki tane ilaç vermişti ama birinin arkasında 3 aydan önce kullanılmaz yazıyordu Dupalac için ise(ikinci ilaç) şeker oranı yüksek tavsiye etmiyorum çok demişti, en iyisi doğal çözümler, sabah kalkınca aç karnına kırmızı elma ye kabuklarıyla birlikte en kötü ikinci gün çıkarsın ve uzun zaman buna devam et düzene giriyor, bende kayısı falan malesef çok etki etmemişti, birde haşlanmış mısır ye ve su iç ardından umarım işe yararlar, birde sakın ıkınma tuvaletini yapmak için hem bebek için tehlikeli hemde basura sebep olur daha çok çekersin mazallah