Mineee123 Kızlar kullanmadığım fitil kalmadı hep bir akıntı hali var hep bir mantar 🍄 geçmez mi bu akıntı yaw bıktım valla 😂
Elfynsmr Mineee123 varsa çare bulan bizede bi el atsın zaten sıcaklardan uyuyamıyorum birde mantarın kaşıntısı eklendi 🤦🏼♀️
Burcu_m123 Mineee123 aynen bende o durumdayım. 36. Haftadayım bazen suyum mu geldi diye endişe ediyorum yani o derece. Fitil falan kullandım tekrarladı doğum yapana kadar böyle gidicek heralde
Mineee123 NidaTrk93 ay inşallah canım ya aşırı akıntım oluyor fitilleri kullanıyorum 1-2 gün azalıyor sonra yine aynı anlamadım
elifhd Mineee123 bende öyleyim bıktım gerçekten şey duymuştum içeriyi komple batikonla temizleyince uzun bi süre olmuyomus tabi doktor yapıyo bu işlemi hamileyken oluyomu bilmiyorum yarın sorucam doktoruma
NidaTrk93 Mineee123 geçicek geçicek doğumdan sonra tertemiz olucaz inşallah.. doğumda artarmış ztn normalmiş doktorum öyle demişti
Mineee123 elifhd canım bana da haber verir misin ya eğer öyle bir şey varsa ben de yaptırayım ben De Bıktım çünkü
NidaTrk93 elifhd allallh hiç duymadım ama bence florayı bozabilir ben doğumu bekliyorm doğumdan sonra düzelicek çünkü eminim
Mrvgnr Benmde öyle 28. Haftamdayım 3 gün geçer 5 gün akar bıktım artık bi ara kanlı kanlı bile geldi. Doktorum batikonla temizledi bi süre idare ediyor ama sonrasında devam. Antibiyotikte kullandm fitilde kullanıyorum ara ara yok yani geçmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mrvgnr 4429 süt kesiği gibi diye tabir ediliyor tortu tortu sarı yeşil renkli . Bende kaşıntı falan yok ama akıntı aynı bu şekilde 3 günde bir tekrarlıyor.
Akduygu Kızlar bendede akıntı var hamileliğimin başından beri yani her lavaboya gittiğimde az az var. Bazen su gibi bazen beyaz bazende hafif sarı.. Geçmiyor bende kafaya takmıyorum artık 36 haftalık olduk
elifhd Mineee123 bugun gittim doktora ama yine fitil verdi hamileyken çok sağlıklı değil o yöntem dedi ve ben yapmıyorum normalde dedi
Hashasim2020 Benim de aynı 26 haftalığım geçmiyor benim sarı akıntı ama kenarları idrar gibi ıslak geliyor hatta ilk gelince su sızıntısı oluyor diye ödüm patlamıştı doktora koşmuştum meğerse mantarmış tabi fitilleri kullandım bi işe yaramadı hala devam
elifhd bu konuyla ilgili bide şey düşündüm sürekli mantar enfeksiyonuyla baş etmeye çalışıyoruz doğum esnasındada geçmemiş olursa bebeğe zararı olurmu diye bugun doktora sordum bişey olmaz dedi aklına böyle bişey gelen olursa diye söyliyim dedim