Annehissi2510 Kizlar cok cok afedersiniz cok ozur dileyerek sikintimi soyliyecem , ben lavaboya gidince temizlenmiyorum sadece peceteyle temizleniyorum suyla temizlenmiyorum sizce bir tehlikesi olabilir mi (14 haftalik hamileyim)
Betim Annehissi2510 enfeksiyon kapma riskin çok olur canım .. çocukluktan gelir o alışkanlık bundan sonra dikkat et üstelik devam et olur mu ☺️
papatya35 Annehissi2510 en azından tuvalet kağıdını ıslatıp temizlenin her açıdan temiz olmak faydalı
Srzrk Annehissi2510 Bu enfeksiyona sebep olabilir, peçete yeterince hijyenik bir temizlik de sağlamaz ve bence kokuya da sebep olabilir. Temizlikte su da kullansanız daha sağlıklı olur
Berilknur Annehissi2510 taharet almadan temizlik olmuyor maalesef ki canım enfeksiyon oluyor zaten hamilelikte ciddi şekillere gidersin olursan
Serena O degilde hanimlar karniniz iyice buyudugunde yetisebiliyormusunuz ben zor yetisiyorun yahuuu 😂😂😂😂😂
gokcecan Serena allahtan klozetlerin musluğu var 😂 yoksa şuan pek mümkün olmuyo. Oturup suyu açınca ufak dans figürleriyle yıkama gerçekleştirmeye çalışıyorum 😂😂
Deletedmom54 Annehissi2510 hicbir tehlikesi de olmaz güzelce temizledikten sonra isterseniz ıslak mendil de bulundurun Müslüman olmayan ülkelerde suyla temizlenmek yok bildiğim kadarıyla avrupada da hamile kadınlar var sonuçta
Deletedmom267 Deletedmom54 evett ben almanyadayim burada suyla temizlenme yokk yani aslinda su olsa klozet yerinde bi nebze olur ama oda yok 😁
Katrecgn Annehissi2510 tam tersi benim doktorum da tahretlenmemem gerektiğini söylemişti, peçete ile temizlemek gerekiyormuş
Bahriye06 gokcecan yaaa çok güldüm yorumunuza 😅 bende Klauzet yok malesef ama zorlada olsa taretlenmeden asla çıkmam taaa çocukluktan verdi annem tuvalet eğitimi mi Allah razı olsun 🤲
Anisalenasmom Annehissi2510 Olabilir ben almanyadayım burda taharet musluğu maalesef yok bende aynı şekilde temizleniyorum fakat enfeksiyon oluyor
Mom10 Anisalenasmom canim hornbach diye bi magaza var oraya taharet musluklu tuvaletler geldi cok sukur biz artik rahatladik o konuda
Oya48 Annehissi2510 kendini zorla ve taharet almaya alış bu şekilde ne duan kabul olur nede dinan uygundur ,malesef yaptığın yanlış kardeşim zorla kendini lütfen annesin evladına örnek olacaksin
Manyakcadl Annehissi2510 canim 33. Haftamdayim hic bir sıkıntı olmadi. Duzgun temizlersen temizlenir yani bu kadar basit👌🏻 Oyle olsa diger ulkelerdekiler hep hasta dolasirlardi🤪
MrvDmrkr Yapılan araştırmalarda suyla taharet yapılan ülkelerde genital enfeksiyonların daha yüksek olduğu yazıyor. Suyla şapır şopur yıkamaya çalışırken heryer mikrop saçılıyor haliyle. Aslında doğrusu hafif nemli peçete ile temizleyip kurulamakmış. Direkt kuru tuvalet kağıdı da tahriş eder ya
ek-istanbul Annehissi2510 çoğumuz eminim yıkıyoruzdur yıkadığımız halde idrar yolu enfeksiyonu mantar falan yaşıyoruz seni düşünemiyorum bile. Yıkamaya alışsan iyi olur ve sıcaklarda iyi gelir ferah ferah öyle düşünerek başla🙋🏼♀️
Ahsend49 Annehissi2510 linç etmek gibi olmasında 😂 yani ne bileyim insan susuz falan nasıl temizlenir . Suyla temizlersin peçeteyle tekrar sonra bidaha su . Ben kolay bişey olsa her defasında banyo yapmayı bile düşünüyorum yani bişey varmı yokmu diye. Benimki abartı da biraz ama . İnsanın içi nasıl rahat ederdi öyle 😏
Minnowum Ahsend49 aynen canim bende suyla temizlenmesem olurum yani dusunuyorumki suyla yikanmayip cikanlardan koku gelmiyomu?
MinelinAnnesi Ahsend49 Katılıyorum👏🏻👏🏻👏🏻 Peçete+Su+Tekrar Peçete hatta bazen sabun yakınımdaysa sabunluyorumda. Sadece peçete ile silinirsem düşünemiyorum bile 🤦🏻♀️ Bu şekilde (şeytan kulağına kurşun) enfeksiyon kapmadım hiç çok şükür 🙏🏻
ayazmoms41 Annehissi2510 bende senin gibi yapıyordum canım 16. Haftama kadar öyleydi hep 17. Haftada idrar yolu enfeksiyonu geçirdim antibiyotik kullandım 1 hafta. Şimdi hafifçe ovalamadan yıkıyorum inşallah bi daha olmaz