Hulya_ Pedaliza35 Hamilelik belirtileri adet belirtilerine çok benziyor canım korkma bekle bakalım biraz
busra1708 Pedaliza35 benimki 1 hafta geçmişti değerim 52 küsür çıkmıştı geç döllenmeden dolayı. Çok şükür 2 günde bir artış olmuştu. Rabbim size de hayırlısıyla nasip etsin İnşaAllah 🌸😊
ayazmoms41 Pedaliza35 benim adetlerim düzensiz kist vardı 2 yumurtalığımda da 1,5 senedir çocuk sahibi olamadığımız için umudumu yitirmiştim 😊
Hulya_ Pedaliza35 Ya çok geçmiş olsun canım üzülme lütfen benimde ilk hamileliğim öyle oldu kimyasal gebelikti düştü sonra ki ay tekrar hamile kaldım Rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin inşallah 🤲🏻