Samiraa 11+5 haftalıkken kanamam oldu çok fazla iğne serum ilaç verdi doktor bi de dinlen dedi nasıl yatmaliyim kızlar bu durumda sağ mi sol mu sırt üstü bi de sürekli yatakta mi olmalıyım heryerim Agriyir
Nimesay1 Samiraa Daha cok erken haftalardasınız.Nasıl rahat ediyorsanız öyle yatabilirsiniz.Düşük riski atlatmışsınız ilaçlarınızı düzenli kullanın ve doktora gidene kadar wc ve yemek harici kalkmayın yatın dediyse.
Duru999 Samiraa merhabe benim kanamam yok ama bebek kafasi asagida kan pihtilasmam ve kas gerilmem var(( bunlar icin 2 gundu yatiyorum.. Allah yardimcimiz olsun resmen gunler gecmiyor(
Samiraa Nimesay1 12 + 2 günlüğüm şuan baktım bir çok kişi ayağının altına yastık koy sırt üstü yat demişti öyle denedim tabi artık uzanmkatan yoruldum tualet de zaten 15 dakika bir kalkıyorum su içtiğim gibi tualettyim
Nimesay1 Samiraa sola yatın diye 20.haftadan sonra tansiyon yükselmesin diye istiyolar.Sizi etkilemez yani.Yastık olayı da sürekli degil gün içinde yarım saat tutsanız yeter.Kendinizi rahatsız etmeyin.Nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın.Ayakta kalmayın yerçekimini ortadan kaldırın yeter