Esmaemir17 Merhaba anneler 32+4 günlüğüz göbeğim aşagıya inmiş ve bugün aşırı bel ağrısı ve kasık agrısı oluyor gece yürüyüşe çıktım fazla yürüyemedim agrıdan eve geldim erken doğum belirtisi olabilir mi 😔😔😔
5534zdk- Esmaemir17 bende 32-33 haftalikken iki görumcem gobegin asagi inmis.demislerdi ama daha dogum olmadi. Su an 38+6 olduk. Nisan ve vajina karin baskisi haric belirti yok su an.
Esmaemir17 5534zdk- anladım canım rabbim hayırlısı ile bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻