5534zdk- Benim gibi 38+6 olupta nişan, karin da vajinada baski aci hissedenler var mi. Veya hangi belirtiler olustu deyim…
Baharbal 5534zdk- 38+6 yım nişan 37+2de geldi onun dışında bi belirtti yok bugün sanki çok aşağıda gibi yürümekte zorlandim ama benim oğlanın gelesi yok 😂
aysehifa4 5534zdk- 38+6 olduk adet ağrısı gibi karnıma sancı giriyo belim kopuyo açılmam 1 cmydi doğuma hazır vücudun her an gelebilir bebeğin demişti doktorum ama sanki bu gece artık iyice yaklaştığını hissediyorum
5534zdk- Baharbal dogrdr. Biraz once nisan yogun bi sekikde geldi ama yakin midrki acaba sanci baslamasi. Bi anda cok gelmemisti zaten bnm.nisan. bu son gelen son noktamiydi bilemedim
5534zdk- beriufuk o bndede bikac haftadr oluyodu ama alismistim tabi buyudukce gucleniyo kemik sistemi