Sedocan Kuzular nasıl gidiyor beni soracak okursanız bebek keyfi gayet iyi sanırım maşallah hareketlendi iyice benim bel ağrım devam ediyor göğüs kafesim batıyor ve çok sıcaklıyorum adanadayım öldüm sıcaktan
ecembugra53 Sedocan hepimiz aynıyız canım ya 😂 Doğuma kadar böyleyiz havalar burada yağışlı malum yağmur memleketindeyim 😂😂 iyi gidiyor cok şükür
polisanne19 Sedocan Sabah ayaklarım ellerim şiş uyanıyorum biraz gezindikten sonra geçiyo tuzu da çok tüketmiyorum aslında azıcık yürüsem oturasım geliyo hep uykum var