Herkese iyi geceler ben ilk gebeliğimi yaşıyorum 17+2 deyim son bir aydır ayak tabanlarımda müthiş bir ağrı var hani düğünde dernekte topukluyla saatlerce oynayıp ayakkabıyı cıkarınca çok acır ya işte aynı öyle sabah kalktığımda hele aşırı ağrıyo. Yaşayan sebebini bilen neyin iyi geldiğini bilen var mı ? :(