Canım 2.gebeliğimde son 2 ayımda yaşadım o sorunu ben şayet aynı durumsa. Gebelik ile alakalı karaciğer enzimleri bozuluyor bir nevi karaciğer yetmezliği gibi bir durum, ama korkma çünki geçici.Doğumu yaptığın an hemen normale dönüyor enzimler. Başka bir arkadaşım ilk ayından doğuma kadar çekmişti bu sıkıntıyı, ben ona nazaran şanslıydım gebeliğimin sonunda yaşadım. Alerjik meyve ve sebzeler tüketme. Birde emin olmak için en kısa sürede doktorundan randevu al. Rahatlatıcı ilaçlar var bunun için doktorun önerir zaten aynı durumsa. Çok geçmiş olsun 🙏🏻