Bio -il ,lierac ve Burt Bees karın bölgesi nemlendirici bakım kremini aldımmm . Burts Bees için trendyolda yorumlarda kaşıntımı geçirdi yazmışlar 7.ayımdan itibaren onu kullanıcam . 22 .haftadayım şimdiye kadar hem bio -il i kullandım hem de lierac ı sürdüm . bio -il çok güzel çok memnun kaldım lierac a göre daha nemli bıraktığını düşünüyorum .