Gamzeliii77 Selam arkadaslar hamileliginiz nasil geciyor ben 13 haftaligim cok agrim oluyor ve 3.ay dolduktan sonra kusmaya başladim aranizda bu durumu yasayan varmi
Gamzeliii77 nursentlk bebeklerimiz saglikli olsunda herseye katlanilir ama her agrida acaba bebegime birseymi oldu kaygisindan kurtulamiyorum
nursentlk Gamzeliii77 iyi düşün iyi olsun. O zamanlarda bebek hareketini hissetmediğim için kustuğumda sevinirdim bazen. Bebeğim iyi derdim hala benimle. Çünkü başka türlü varlıkları hissedilmiyor