Sonunda banada yazmak nasip oldu 2. Doğumum ve hamileliğim ilkine nazaran çok güzel geçti bazı sağlık ve psikolojik sorunlar dışında kızıma kavuştum oğlumda epiduralli normal doğum olmuştum sonrasında bel fıtığı oldum o yüzden kızımı herşeyiyle hep normal doğum istiyordum rabbimde nasip etti çok şükür 36 haftalıkken 1 cm açılmam vardı ve idrar yolu enfeksiyonundan dolayı bebeği nerdeyse alıyorlardı ama önce rabbimin izniyle tabii sonra doktorum tedaviyle 39+2 ye kadar geldik annemlere ziyaret için gitmiştim içeri girmemle karnımın içinden bişi kopar gibi oldu sonra ayağa kalkmamla benden sular boşaldı hemen eşim beni alıp hastaneye yetiştirdi daha sonra alttan muayeneyle 4 cm açılmam olduğunu söyledi ebe çok ilgilendi sağolsun daha sonra nst de çok panik yaptığım İçin taşikardi geçirio bebek dedi doktorum sakin ol dedi daha sonra düzeldi suni sancı verildi ve inanın regl ağrısı gibi ağrı dışında daha fazla sancı çekmedim çok dua ettim sümme sebile yesserah çok okudum ve diğer duaları Allah’ımın izniyle hemen açılmam oldu tekrar nstye bağladılar ve bebeğin kalp atışlarının düştüğünü söylediler oksijen verdiler bana ve çok korktum bebeğime bişi olucak ve ameliyata alıcaklar diye ve doktorum derin derin nefes alıp vermemi söyledi ve düzeldi çok şükür bu arada 9 cm açılmam olmuş bile hemen çatala aldılar nolur ameliyat olmasın 9 cm’den sonra dedi çok gayret verdi önce oturarak ıkındım daha sonra çok yorulmuştum bayılacak gibi oldum Çatala aldılar orda 5 dk da her kasılma geldiğinde ıkınmayla kızıma kavuştum hemen kucağıma verdiler çok güzel bi duygu rabbim herkese yaşatsın maalesef epizyotomi yaptılar mecbur kaldılar kesiyi değil ama dikişleri hissettim ama öle çok korkulacak acı değildi benim için kuzuma sağ Salim kavuşmuştum çünkü ..3 de yatışım yapıldı ve akşam 7 de doğumum oldu Benim hikayemde böle duanın çok etkisi oldu benim için kısa sürede az sancılı 5 dk ıkınmayla kurtulduk rabbime sonsuz hamdolsun hepinizin hayırlı sağlıklı doğumları olsun hoşçakalın 😘🤗