Miray_38 Kızlar şehir hastaneleri sadece takipi hastalarını mı doğuma alıyorlar acaba ben hiç gitmedim daha önce şuan gitsem doğuma alırlar mı
Neslihankk Miray_38 tabikide acilden giriş yaptığınızda Doğuma alırlar niye almasınlar takipli hastalara diye bisey yok kuzum