Tombikbebek selam canim, biz de 39+3 olduk 40dan sonra sezeryan dedi bana da, beklemek istemiyo şu an da biraz irice durdukça da büyüyor keratalar hakkımızda hayırlısı neyse o olsun takılma sezeryan olayına öyle gerekirse öyle olur, arada geleceği varsa da gelir zaten.