Merhaba hamişler 39+2 gebeyim. Dün medipole yatış yaptım. Epilepsi hastası olduğum için zorunlu sezeryan dendi. Doktorum röyale hanımdı. Yatışım yapıldı önlüğümü giydim bi anda nörolog geldi gördü size yoğun bakım gerekebilir dedi gitti. Fakat hastanede olmadığını dedi. Sonra kadın doğumcu geldi ameliyatı yapmam dedi. Ben ortada kaldım resmen psikolojim bozuldu resmen. Annem hastaneyi kırdı döktü. Kızımı öldürecektiniz diye. İki kuruş para almak için beni riske attılar. 1 hafta gittim geldim herşey yolunda dediler hayatımı nörolog kurtardı resmen. Herşey güzel giderken şimdi hastane arıyorum. Araştırmadan kesinlikle gitmeyin size tavsiyem paylaşmak istedim sizinle. Yaşadığımı yaşamayın diye…