EsraKaramuk Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim. Kızımız olucak inşallah. 2 isim düşünüyoruz ikinci ismi Lina ama linanın onune hangi isim olabilir fikir bekliyoruz 🙏❤️
musti28 EsraKaramuk uyumsuz gelebilir ama ☺️ Kızım olsaydı sidelya koyacaktım Sidelya Lina olabilir 😊
Anneolmayahasret EsraKaramuk tek lina olsa daha hos olmazmi🥰 cok isi dusundum amaa soylemesi zor oluyo🤭
Eda_zafer_1 EsraKaramuk benimde kızım olucak ismini lina koycam canım ilk basta azra lina düşünmüştüm tek isim olsun istedim sonra iki isim düşünüosanız azra lina zümra lina olabılır.
spaceship Gzmufk Allah bağışlasın, başlık sahibi lina nın yanına ne isim koyayım diye sormuş yalnız :)
Didi6 EsraKaramuk Lina ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2020/03/lina-isminin-gercek-anlam-ne-yabanc-bir.html?m=1
Gzmufk spaceship farkındayım bende iki isim sundum zümra lina da olabilir ecem lina da olabilir demek istemiştim aslında 🙃